مرکز درمان ناباروری دکتر دبیر اشرافی
مرکز درمان ناباروری دکتر دبیر اشرافی

تولد نوزاد در واپسین روزهای سال در آمبولانس اورژانس تهران

تاریخ ایجاد در سه شنبه, 27 اسفند 1393 16:02

حسن عباسی، مدیر روابط‌عمومی مرکز اورژانس تهرانبا اعلام خبر تولد نوزادی در آمبولانس اورژانس تهران بیان داشت: با تلاش تکنسین‌های اورژانس تهران، مادر ٢٩ساله هنگام انتقال به بیمارستان، در آمبولانس زایمان کرد.

وی تشریح کرد: ساعت٨:٢٨ صبح با اعلام خبر شروع درد زایمان یک‌خانم در شهرک رضویه به سامانه١١٥، بلافاصله گروه امداد به ‌همراه آمبولانس به محل گزارش اعزام شدند. عباسی گفت: بنابر گزارش تکنسین های اورژانس حاضر در صحنه، باوجود درد شدید مادر هنوز مراحل زایمان شروع نشده بود. مدیر روابط عمومی اورژانس گفت: با رعایت اصول درمانی، این خانم به داخل آمبولانس انتقال داده شد تا به بیمارستان برده شود، اما دقایقی از انتقال به داخل آمبولانس نگذشته بود که زایمان شروع شد.

وی خاطرنشان کرد: با شروع زایمان اقدامات پزشکی برای نجات جان مادر و نوزاد آغاز شد که خوشبختانه عوامل اورژانس موفق به زایمان این مادر و تولد نوزاد که دختر بود، شدند.

وی افزود: این مادر و نوزاد برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان شهید فیروزآبادی منتقل شدند و اکنون حال عمومی مادر و نوزاد مساعد است. در دو‌هفته گذشته عوامل اورژانس تهران جان سه‌ مادر باردار تهرانی را با انجام کارهای درمانی در آمبولانس، نجات دادند که منجربه تولد سه ‌نوزاد شد.

منبع: روزنامه شرق

 

نوشتن نظر




تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید